טיקטוק היא כבר מזמן סנסציה בקנה מידה עולמי בכל הנוגע לרשתות החברתיות; טיקטוק ממש הגדירה מחדש את פני הרשת החברתית.
ומה הפלא, בעצם? משתמשים מכל העולם נמשכים לתוכן היצירתי והמעניין שרץ בטיקטוק.
לאור ההייפ הרב שטיקטוק זוכה לו בזמן האחרון, עולה השאלה האם היא הפלטפורמה הכי נכונה למשפיענים מתחילים בהשוואה לפלטפורמות אחרות כמו אינסטגרם.
לאור הביקוש הרבה לסרטונים קצרים וכיפיים כמו אלה שיש בטיקטוק,
רשתות חברתיות נוספות מציגות תכנים דומים בהתאם להייפ הקיים, בתקווה לסחוף עוד המון משתמשים חדשים כמו שקרה עם טיקטוק.
אינסטגרם, למשל, השיקה את אינסטגרם רילס שעוזרת לנו ליצור סרטוני בני 15 שניות; גם שם ניתן לשחק עם האפקטים ולשים מוסיקה ברקע, ממש כמו בטיקטוק.
עם זאת, כשמשווים בין שתי הענקיות האלה, אי אפשר להתעלם מהאלגוריתם שמניע כל אפליקציה.
האלגוריתם הייחודי של טיקטוק עובד בצורה כזו שבכל פעם הוא מציג את הסרטון שהעליתם לקבוצה אחרת של משתמשים, ובהתאם למעורבות שלהם עם הסרטון הוא מחליט אם ׳לדחוף׳ אותו עוד יותר וע״י כך עוד ועוד אנשים ייחשפו לסרטון.
לכן, הקלישאה שבטיקטוק אפשר להפוך מאנונימיים למגה-כוכבים תוך עניין של שעות ספורות היא אשכרה נכונה.
אם יש משהו שמשותף לטיקטוק ולאינסטגרם, הוא העובדה שבסופו של דבר, החלום להיות ויראליים בטירוף יקום ויפול אם אתם מעלים תכנים חדשניים, איכותיים, שגורמים הנאה וכיף לצופים, או שלא.
כאמור, שתי הפלטפורמות האלה מפוצצות במשתמשים שמעלים תוכן חדש מדי יום. מה שמבדיל את המשתמשים האלה אחד מהשני הוא רמת התוכן שהם מעלים.
תוכן איכותי המעניק ערך יכול להגיע הכי רחוק שאפשר.
לכן חשוב להעלות תכנים באופן תדיר (כי אם לא תנסו ותחיו את הפלטפורמה, איך תדעו מה באמת עובד?), דבר שגם מחזק את האמינות והמוניטין של העמוד שלכם.
לסיום, מומלץ להישאר מעודכנים על טרנדים שבאים והולכים. אם מנצלים אותם כראוי, זו יכולה להיות מקפצה רצינית בשביל העמוד שלכם מבחינת השגת עוקבים לטיקטוק.