אינסטגרם זו לא אפליקציה שצריך להציג אותה, כי היא כבר מזמן השתלטה על החיים שלנו והיא הראשונה שאנחנו פונים אליה כשיש לנו בשורה חדשה לבשר או תמונה חדשה להעלות.
כיום, עם למעלה ממיליארד משתמשים, אפליקציה זו ידועה בתור אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הגמישות ביותר, והידידותית ביותר למשתמש.
למרות ש-2021 רק התחילה, ברור שאינסטגרם היא ללא ספק הפלטפורמה החברתית השימושית ביותר לכולם; חשבונות עסקיים ומשתמשים רגילים כאחד.
בדומה לפלטפורמות מדיה חברתית מצליחות אחרות, מוכרחים להגיע לרשימת עוקבים מרשימה כדי לרכוב על ההייפ של אינסטגרם ביעילות, וליהנות מכל הטוב שלו.
בכתבה זו נדבר על איך להשיג עוקבים לאינסטגרם מבלי להזדקק לעזרתם של אתרים שאתם לא מכירים.
הצטרפו לקבוצות!
יצא לכם לתהות פעם איך אנשים מגדילים את העוקבים שלהם באינסטגרם כל כך מהר?
הרי לכם תשובה אמיתית, שלא משחקת משחקים:
אלה שלא קונים עוקבים לאינסטגרם, פשוט מצטרפים לקבוצות שונות.
היתרונות של קבוצות כאלה הוא שדרכן אפשר להשיג עוקבים שבאמת מתעניינים בעמוד שלכם ובתכנים שאתם מעלים.
טקטיקה זו מומלצת במיוחד למי שרק התחיל באינסטגרם ורוצה להפציץ עם כמות עוקבים מרשימה על ההתחלה.
שתפו תוכן איכותי ומעניין
מחקרים מראים כי המותגים המובילים באינסטגרם מפרסמים תכנים 4.9 פעמים בשבוע בממוצע.
והם עושים בשכל, כמובן.
לא ניתן לתחזק נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה באינסטגרם או בשאר הרשתות החברתיות מבלי להעלות תכנים חדשים ומעניינים בקביעות, שמראים לקהל שלכם ששווה להם לעקוב אחרי העמוד שאתם מנהלים.
טיפ נוסף: כדאי להיערך ולארגן מראש את הפוסטים שאתם מתכננים להעלות מדי שבוע, כדי לוודא שתמיד יש לכם משהו בקנה להעלות ולשתף עם העוקבים שלכם.
כמובן, אפשר להקל על התהליך הזה אם משתמשים בכלים שונים לתכנון גאנט.
שימוש בהאשטגים
למי שעדיין לא התנסה באסטרטגיה הזו, על ידי שימוש בשילוב של מילות מפתח כלליות וספציפיות לנושא מסוים, כלומר האטשגים, תוכלו להגדיל את העוקבים שלכם תוך זמן קצר.
כדי למקסם את מדדי המעורבות של העמוד שלכם, מומלץ לערבב בין האשטגים פופולריים יותר ופופולריים פחות.
מומלץ להוסיף לפחות שלושה האשטגים בכל פוסט חדש שלכם (וכמובן, חובה להפוך את שם המותג\העמוד שלכם להאשטג משל עצמו!).
שתפו את העשייה שלכם באינסטגרם בפלטפורמות נוספות
מומלץ מאוד לשתף את הפוסטים שאתם מעלים באינסטגרם ברשתות חברתיות אחרות, וככה להגדיל את החשיפה לפוסטים האלה ממש בקלות.
חוק ברזל נוסף בפרסום פוסטים חדשים; נסו תמיד להתאים אותם לדברים שקורים בזה הרגע בעולם\בארץ, או לחגים ומועדים.
שיתוף מחדש של פוסטים שהעוקבים שלכם העלו
נכון, זה ממש לא פשוט לנצח לבד על התזמורת המורכבת הזו שנקראת אינסטגרם.
לכן, אפשר לגייס את העוקבים שלכם לעזור בתחזוק העמוד, למשל ע"י שיתוף של תמונות שהעוקבים פרסמו בנושא מסוים (כמובן עם מתן קרדיט לבעלים של אותו הפוסט).
זוהי דרך מצוינת לחזק את הקשר עם הקהל שלכם; אתם מוכיחים להם שאתם לא לוקחים שום דבר כמובן מאליו.