יודעים איך להשיג עוקבים נוספים בטיקטוק?
בימים אלה, העתיד טמון בטכנולוגיה ובמדיה החברתית שמתפתחת ומתפשטת כמו אש בשדה קוצים.
היום, יותר מתמיד, בעל עסק שרוצה להצליח מוכרח לטפח נוכחות במדיה החברתית ולשחק לפי הכללים החדשים של השוק.
לא פלא שהרשת החברתית אחראית על שינויים בענפים שונים.
בכתבה זו נדבר על עמודי הטיקטוק המובילים בכמויות העוקבים שלהם, וכיצד אתם יכולים להגיע למעמד הזה.
משפיענים הם פרסונות במדיה החברתית שמאחוריהן עומד צבא של עוקבים, והם מרושתים בלייקים וצפיות שמגבים את התכנים שהם מעלים בכל עת.
בדומה לשאר האפליקציות הפופולריות בתחום, לא חסרים משפיעני רשת הפעילים בטיקטוק.
טיקטוקרית בעלת מספר מכובד ביותר של עוקבים היא צ'ארלי ד'אמליו.
העמוד שלה הגיע ל-6 מיליון עוקבים בחודש יוני האחרון.
היא אפילו הצליחה לעקוף את לורן גריי, שעד חודש מרץ 2020 עמוד הטיקטוק שלה היה הפופולרי ביותר באפליקציה.
מיד תוכלו לעיין ברשימת 10 המשתמשים הפופולריים ביותר בטיקטוק. מספרי הלייקים והעוקבים מציינים מיליונים או ביליונים.
1. Charli D’Amelio, @charlidamelio
רקדנית, אושיית מדיה חברתית
2. Addison Rae, @addisonre
רקדנית, אושיית מדיה חברתית
3. Zach King, @zachking
במאי, אושיית מדיה חברתית
4. Loren Gray, @lorengray
זמרת, אושיית מדיה חברתית
5. TikTok,@tiktok
רשת מדיה חברתית
6. Spencer Palanco Knight, @spencerx
ביטבוקסר, אושיית מדיה חברתית
7. Baby Ariel, @babyariel
זמרת, אושיית מדיה חברתית, שחקנית
8. Faisal Shaikh, @mr_faisu_07
אושיית מדיה חברתית
9. Michael Le, @justmaiko
רקדן ואושית מדיה חברתית
10. Chase Hudson, @lilhuddy
אושיית מדיה חברתית
איפה זה פוגש אתכם? 6 טיפים להגדיל את כמות העוקבים שלכם.
גם אם התחרות על כתר הויראליות היא מתמדת ומאתגרת ביותר, אין דבר שיכול לעצור אתכם מלהיות אושיית מדיה חברתית בעצמכם.
לכן, עליכם להתחיל לבדל את העמוד שלכם מהשאר ולהפוך אותו לבולט בשטח ומקורי ככל הניתן בשביל לשים עליו את זרקור תשומת הלב של המשתמשים השונים באפליקציה.
מחפשים דרך מהירה ויעילה לעשות זאת?
קנו עוקבים ברמה גבוהה לטיקטוק, והפכו לויראליים באפליקציה מהיום למחר.
לחילופין, האסטרטגיות הבאות גם יעזרו לכם לשפר את הנוכחות שלכם במדיה החברתית:
1. לעולם אל תזניחו או תמעיטו בערכה של החזות של העמוד שלכם.
נכון, יש פרטים שאולי במבט ראשון לא מרגישים חשובים או משנים יותר מדי, אבל למעשה הם קריטיים ביותר בהכרעה אחרי מי יעקבו - אחריכם או אחרי המתחרים שלכם.
תמונת הפרופיל שלכם, תיאור העמוד ושם המשתמש למשל - כל אלה פרטים שאסור להתייחס אליהם בקלות דעת.
עליכם להקדיש זמן וסבלנות להגיע לניסוח הטוב ביותר, התמונה המדויקת וכו'.
2. מקדו את נישת ההתעסקות של העמוד שלכם.
תחילה, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
- מה הכי מרתק אתכם, על מה תרצו לדבר?
- במה יעסקו התכנים בעמוד שלכם, והאם יהיו לנישה הזו מתעניינים באפליקציה?
בחירת נישה לא נכונה, שאין לה מספיק מתעניינים עלולה לשים מקלות בגלגלים בתהליך ביסוס הנוכחות שלכם במדיה החברתית.
3. העלו תכנים באופן תדיר וסדיר.
בתור התחלה, וודאו שאתם מעלים תכנים למשך שלושה שבועות ברציפות. תחזוק עמוד טיקטוק זו אכן משימה מתישה ותובענית לעיתים.
עליכם לתעל את האנרגיות שלכם בחוכמה, במחשבה על הטווח הארוך ולא רק על הימים הקרובים, על מנת שלא להישחק ולהתעצל ממלאכת עדכון העמוד שלכם באופן קבוע.
4. יישמו טקטיקות חכמות של הוספה\ הסרת עוקב.
אנשים רבים כבר הבינו את הסוד והתורה מאחורי הוספת\ הסרת עוקב בשביל להגדיל את כמות העוקבים שלהם.
לא נשמע לכם מוכר? לא נורא. הסוד הוא לעקוב אחר אושיות בולטות בנישה שלכם וגם אחרי העוקבים שלהם, כי רוב הסיכויים שהם יגלו עניין רב בתוכן שאתם הולכים להעלות.
שימוש באסטרטגיה הזו יעזור לכם להיחשף לעוקבים פוטנציאליים חדשים במקום להוסיף עוקב אחר משתמשים אקראיים.
5. השתמשו בתיוגים והתעדכנו בטרנדים הבוערים באפליקציה.
רוצים להישאר בעניינים בקהילת הטיקטוקרים? עליכם לדבר שוטף את שפת האפליקציה תחילה. גלו יצירתיות ונסו לחשוב איך אתם יכולים לשלב את כל הטרנדים והשיגעונות החולפים בסרטונים שלכם באפליקציה.
תהיו מופתעים עד כמה זה יכול להשפיע על כמות העוקבים שלכם.
6. אל תקפחו את רשתות המדיה החברתית האחרות!
טיקטוק אפליקציה ממכרת שהכל קורה בה, אי אפשר לקחת לה את זה. זה לא אומר שצריך לזנוח את שאר הפלטפורמות המתחרות לה כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם- שתפו את התכנים שלכם גם שם.
רוצים להיות אושיות רשת?
ככל שאתם מפיצים תכנים ופונים לקהל ייעודי לנישה שלכם בכמה שיותר פלטפורמות, משקיעים בכל החזיתות השונות, אתם מגדילים את הסיכויים שלכם להיות ויראליים.
השורה התחתונה
אם הפנמתם מה נחוץ בשביל להגדיל את כמות העוקבים שלכם בטיקטוק, אין כל סיבה שלא תשיגו עוקבים רבים גם בטיקטוק וגם מחוצה לה.
לרוב, הטיפים הניתנים ברשת איך להיות ויראליים וכו' הם בעיקר תיאורטיים, פחות פרקטיים.
נסו את האסטרטגיות שהוצעו בכתבה הזו וראו לאן הן מביאות אתכם.