מי מאיתנו לא נלחם על זמן המסך שלו, כלומר של העוקבים שלו ברשתות החברתיות, ובטיקטוק
במיוחד? נכון, קל ממש ללכת לאיבוד בין ים המשתמשים שיש בטיקטוק, ובדיוק בגלל זה קורה לא אחת שגם משתמשים שמעלים סרטונים איכותיים לא מקבלים מספיק חשיפה, ובטח שלא מגיעים לעמוד ה׳פור יו׳.
אם גם אתם שוברים את הראש יום-יום איך להישאר רלוונטיים בטיקטוק, הכתבה הזו נכתבה במיוחד בשבילכם.
להבין את האלגוריתם
זה העיקרון הבסיסי ביותר לאיך נעשים ויראליים בטיקטוק, וחשוב להיות מודעים אליו בכל עת כדי באמת להגיע לתוצאות הרצויות עם הסרטונים שאתם מעלים.
בגדול, הכל מתחיל במספרי הלייקים שהסרטונים שלכם גורפים ומספר העוקבים שיש למשתמש שלכם.
הנה כמה דוגמאות של משתמשי טיקטוק שעשו את זה בענק.
למה לעוקבים ולייקים יש כ״כ הרבה משקל?
האלגוריתם של טיקטוק עובד בצורה די פשוטה; הוא יודע להבחין בין הסרטונים ש׳הולכים׳ לאלה שפחות לפי מדדי הלייקים שלהם הם זוכים והעוקבים שיש למשתמשים שהעלו אותם.
בדיוק בגלל זה, לחשוב ויראלי מתחיל ממספרים גבוהים של לייקים ועוקבים, כי אחרת האלגוריתם לא יציג את הסרטונים שלכם לאנשים.
מעבר לזה, ׳חוק המספרים הגדולים׳ אומר שאנשים נמשכים באופן אוטומטי ודי מובן מאליו לסרטונים שיש להם מעורבות גבוהה.
לכן, אחד הדברים הראשונים שטיקטוקרים מתחילים עושים הוא לקנות עוקבים לטיקטוק, כדי לתת בוסט רציני לעמוד שלהם.
דרכים נוספים לחזק את עמוד הטיקטוק שלכם
לא טוב לשים את כל הביצים בסל אחד, אומרים, לכן ריכזנו עבורכם כמה שיטות פשוטות ויעילות לדחוף את עמוד הטיקטוק שלכם קדימה.
1. האשטגים
בתור התחלה, אם עדיין לא ערכו ביניכם הכרות, אז האשטגים הם אחלה של דרך לגרום לסרטונים שלכם להופיע כתוצאה של מילות חיפוש כאלה ואחרות.
בדקו אלו מילות מפתח קיימות בנישה שלכם ושלבו אותן בהעלאות שלכם.
2. העלו תכנים חדשים בקביעות
דרך נוספת לבסס אמינות בטיקטוק היא להראות שהעמוד שלכם פעיל, מתעדכן ומתחדש באופן קבוע. אל תטעו; מי שרוצה להצליח בטיקטוק צריך ממש ׳לעבוד בזה׳, מה שנקרא.
קחו את זה לתשומת ליבכם, כי אין באמת פטנט קסם שיהפוך אתכם לויראליים בין-לילה.
אם נגמרו לכם רעיונות לסרטונים חדשים, אתם תמיד יכולים להסתכל איך הגדולים עושים את זה, ולעבור על פרופילי טיקטוק מובילים בנישה שלכם ולקבל מהם השראה לסרטונים הבאים שלכם.
צוות BETOP מאחל לכם בהצלחה!