משבר הקורונה עשה רעידת אדמה כמעט בכל תחום בחיים, וכך גם בעולם השיווק.
כדי להילחם בהפסדים הכמעט בלתי נמענים בשל תקופות הסגרים השונות, עסקים רבים שברו את הראש מה ניתן לעשות במצב החדש שבו אנשים תקועים בבתים.
זו בדיוק נקודת התפנית שבה הרשתות החברתיות קיבלו חשיבות עוד יותר גבוהה, וכך גם טיקטוק.
טיקטוק, הפלטפורמה מספר 1 היום לשיתוף סרטונים קצרים וקולעים נהייתה שחקנית מרכזית בשיווק.
אחת הסיבות לכך היא ׳הנפיצות׳ של פוסטים בטיקטוק להיות ויראליים בקלות יחסית (כלומר, גם אם אין לכם כמות נכבדת של עוקבים לטיקטוק).
לכן, אם גם העסק שלכם זקוק לזריקת עידוד, מומלץ מאוד לפתוח לו עמוד טיקטוק ולהתחיל לשתף בו תוכן איכותי ומעניין.
טיפים נוספים שיעזרו להפוך את הסרטונים שלכם ללוהטים במיוחד הם:
- אל תהססו להוסיף האשטגים להעלאות שלכם; אסטרטגיה פשוטה למדי שיכולה להגדיל את נתוני החשיפה של הפוסטים שלכם בצ׳יק.
- אינטרקציה, אינטרקציה, אינטרקציה
העוקבים שלכם מגיבים על הסרטונים שאתם מעלים? מעולה, תמשיכו ככה. כדי לשמור על פינג פונג של שיח פעיל (ולאורך זמן), צוות betop ממליץ בחום להגיב בחזרה על התגובות השונות, כדי לוודא שאתם לא מאבדים מומנטום ולהיפך; רק גדלים ומתעצמים מכל תגובה מפרגנת. - קנו מעורבות לטיקטוק (רק מאתרים אמינים, כמובן)!
אלפי סלבריטאים (גם בארץ וגם בחו״ל, למקרה שלא ידעתם) עושים את זה; אז למה שלא תנסו גם?
אין כמו מספרים משוגעים של לייקים כדי להראות לאחרים ששווה לעקוב אחרי העמוד שלכם ולצפות בסרטונים שאתם מעלים.