למי מאיתנו לא יצא לפרסם לפחות סרטון אחד בחייו שזכה למספר נמוך מאוד של צפיות?
כדי שהפוסט שלכם יהפך לויראלי, עליו לקבל שיתופים מצד משתמשים אחרים בשביל שהחשיפה שלו תגדל.
לראייה, חשבו על סרטונים פופולריים ברשת ואיך הם נהיו כאלה; בטוח היה בהם משהו ייחודי.
בכתבה זו נדבר על מספר הצפיות שסרטון הטיקטוק שלכם צריך לקבל כדי לזכות במקום של כבוד בעמוד הפור-יו.
למה סרטונים נעשים ויראליים?
סרטונים ויראליים זוכים לתהודה חברתית ומסחרית, הם מתפשטים כמו אש בשדה קוצים.
הם מושכים תשומת לב, ולא סתם הם חלומו של כל טיקטוקר בעולם.
מחקרים מראים כי חשיפה לסרטונים בעקבות שיתוף מעודדת רכישה, דבר שפחות סביר היה שיקרה כתוצאה מגלישה 'קונבנציונלית' באינטרנט.
כמו כן, תוכן ששותף הוא תוכן שמעצם שיתופו הוא 'מומלץ' לחברים ולקרובים.
וזה כמובן חוזר לשאילת השאלות, למה סרטונים מסוימים נהיים 'היסטריים' בעוד שאחרים מעניינים רק את מי שפרסם אותם?
נקודת המוצא שלנו היא שאנשים משתפים סרטונים מסיבות חברתיות, מתוך תקווה לעורר שיחת סלון, או דיון ברשת החברתית.
גורמים נוספים שמשפיעים על ויראליות הסרטונים בטיקטוק
- קצב שיתופים: ככל שמספר השיתופים גדל ביומיים הראשונים לאחר פרסום הפוסט, כך הפוטנציאל הויראלי גדל אף הוא.
- יום ההעלאה של התוכן חשוב לא פחות: ימים רביעי, חמישי או שישי הם המומלצים ביותר.
- רגש: הסרטון שלך צריך לעורר תגובות חזקות בשביל לייצר עניין בקרב הגולשים.
רוב האנשים נוטים לשתף סרטונים מצחיקים; החל מסטטוסים מצחיקים בוואטסאפ או בפייסבוק ועד לממים, כי לחלוק בדיחה עם אחרים זה תמיד יותר נחמד.
סיבות אחרות לשיתוף קשורות בשיעורי המעורבות של הקהל עם הסרטון המדובר, איכות הוידאו והתוכן המוצג.
וכמובן, איך אפשר שלא לציין משתנה נוסף שמאוד מעודד שיתוף של סרטונים\צפייה בהם - הלא הוא מספרי הלייקים שיש לכל סרטון.
אם אתם שהסרטונים שלכם 'ירעידו' את פני טיקטוק, אתם צריכים לדאוג שיש להם כמות לייקים שמעידים על איכות הסרטון.
טיפ מצוות FYP לשיפור החשיפה של הסרטונים שלכם: קנו לייקים לטיקטוק.
לכמה צפיות הסרטון שלך צריך להגיע בשביל להיות ויראלי בטיקטוק?
רוצים שהעמוד שלכם יהיה ויראלי? עקביות בהעלאת תכנים לאפליקציה היא חיונית.
יש לעשות זאת לפחות שלושה חודשים ברציפות.
עם זאת, זכרו שמספר הצפיות אינו המטרה העיקרית שלנו, אלא מספר השיתופים שצבר הסרטון.
סרטון בעל אחוז שיתופים גבוה משפר את הסיכויים לשבור את הרשת ולהיות לויראלי.
מה שבטוח, אין חוק מדוייק או טיפ זהב שיעזור לנו לקבוע בוודאות אם הסרטון האמור יהפוך לוויראלי או לא.
עם זאת, אם הגעתם לכ-400 צפיות בשעה אחת וכ-40 לייקים בחצי שעה, סימן שאתם בדרך הנכונה.
צפיות אלה ימשיכו לגדול בהתאם לכמות השיתופים-פר-שעה של אותו התוכן.