למי מאיתנו זה לא קרה: פתאום נגמרים הרעיונות לתכנים חדשים באינסטגרם.
או לחילופין, יש רעיונות לתכנים חדשים, אבל הם לא מביאים את התוצאות הרצויות בשטח.
לפעם הבאה שיהיה לכם משבר כזה, צוות betop הכין לכם רעיונות לפוסטים חדשים שפשוט חובה לנסות:
1. טיזרים על מוצרים:
אם יש לכם חנות אינטרנטית, טיזרים הם אחלה דרך ליצור הייפ על מוצר חדש שאתם עומדים להשיק ולגרום ללקוחות לעשות הזמנה שלו מראש מרוב התלהבות וציפייה!
במידה והטיזר הבא שלכם יהיה תמונה, כדאי שתדעו איך לצלם תמונה איכותית לאינסטגרם.
2. סיפורי ׳מאחורי הקלעים׳:
דרך נוספת ראויה לציון ליצור אינטרקציה עם הקהל שלכם ו׳להיכנס להם ללב׳.
בתור מנהלי מותג, ברוב המקרים הלקוחות שלכם יכירו רק את ׳המוצר המוגמר׳.
העלאת סרטונים של מאחורי הקלעים, המציגים מה קורה בחדרי חדרים ותהליך הייצור שאותו המוצר עובר עד שהוא מגיע לבית הצרכן הוא דרך מעולה לבסס אמינות לעמוד שלכם, ולהשיג מלא לייקים לאינסטגרם על הדרך.
לסיום, הנה כמה אסטרטגיות שיווק נוספות שאנחנו ממליצים ליישם כדי לבסס שם ומוניטין לעמוד האינסטה שלכם:
השתמשו בכלים החינמיים של אינסטגרם.
בראש ובראשונה, אם יש לכם משתמש עסקי באינסטגרם, מומלץ מאוד להתנסות בכלי השיווק החינמיים שאינסטגרם מציעה, כמו למשל מגוון נתוני סטטיסטיקה שיעזרו לכם להבין טוב יותר איזה סוג של תכנים עובדים טוב יותר עם הקהל שלכם ואיזה פחות.
צרו האשטג משלכם!
יצירת האשטג ייחודי לעסק שלכם ודרבון הקהל שלכם להשתמש בו אף הוא בפוסטים שלו יעזור ללקוחות שלכם להרגיש חלק ממשהו גדול ומשמעותי.