טיקטוק היא בין האפליקציות הפופולריות ביותר של 2021, מה שמסביר את הנהירה של מותגים ועסקים רבים לנצל את ההייפ סביבה ולפתוח עמוד משלהם.
עם זאת, להיות שם דבר בטיקטוק זה לא הולך ברגל, וצריך ממש לעבוד בזה כדי להפוך לויראלי ברמת משפיעני רשת.
הבעיה העיקרית היא שאם אנחנו לא עוזרים לתוכן שלנו להתבלט ולקבל תשומת לב בתוך ים הסרטונים הויראליים הקיים בטיקטוק, קל מאוד ללכת לאיבוד ולא לקבל חשיפה כלל, אפילו שהעלינו משהו טוב שבאמת שווה לראות. בדיוק בשביל זה יש האשטאגים.
האשטגים הם מילות מפתח העוזרים לטיקטוקרים ללמוד יותר על תוכן הסרטונים שהעלינו, ומעודד אותם להופיע בתוצאות החיפוש כשמחפשים סרטונים לפי מילות מפתח מסוימות, בדומה לשימוש בהאשטגים בשאר הרשתות החברתיות שאנחנו מכירים.
לכן, חשוב מאוד לשייך את הסרטונים שאתם מעלים להאשטגים מתאימים, כדי לוודא שאנשים לא מפספסים אותם לאחר שחיפשו האשטג רלוונטי שיכול להתאים גם להם.
בדיוק ככה מייצרים באז סביב סרטוני טיקטוק, ומעמיסים לייקים ועוקבים בקלי קלות. אם אתם רוצים להגיע ממש רחוק בטיקטוק, קנו לייקים לטיקטוק כדי לקדם את העמוד שלכם אפילו עוד יותר.
בניסיון לעזור לסרטונים שלכם ליהנות מאור הזרקורים, צוות X ריכז עבורכם רשימת האשטגים מובילים שתשים את עמוד הטיקטוק שלכם על המפה:
#love
#followme
#comdey
#tiktok
#titktok4fun
#happy
#funny
#viral
#thisis4u
#fashion
#bestvideo
#loveyoutiktok
#memes
General Hashtags include:
#tiktok
#explore
#video
#followforfollowback
איך להגיע להאשטגים חזקים?
כבר הבנו שטיקטוק זה לא עסק כ"כ פשוט, ובדומה לאפליקציה, גם להאשטגים חוקים משלהם.
ישנו תהליך שלם העומד מאחורי יצירת האשטגים ייחודיים שיגדילו את החשיפה של הסרטונים שלכם באפליקציה.
בדיוק בשביל זה עומדים לרשותנו אמצעים העוזרים לאתר האשטגים רלוונטיים לכל נישה, למשל Hashtag Generator.
עם זאת, מאחר ומדובר בכלי המחייב תשלום קודם, הנה כללי היסוד למציאת האטשגים לא פחות אפקטיביים:
להכיר את הקהל שלנו
דבר ראשון, מומלץ מאוד לחקור את הקהל שלכם לפני שאתם בוחרים באילו האשטגים להשתמש, כלומר לנסות להיכנס לנעליים שלהם ולראות איזה סוג של תכנים הם אוהבים בטיקטוק.
לאחר שנעשה מחקר מקדים, קל יותר ליצור האשטגים מאפס שיקלעו למטרה ויתאימו לקהל העוקבים שלנו כמו כפפה ליד.
אסור להירדם בשמירה: הישארו תמיד עם עין פקוחה על המתחרים
שנית, אין שום דבר פסול בצפייה בסרטוני טיקטוק של המתחרים שלכם; אנחנו לגמרי תומכים בזה.
אתם תופתעו כמה אפשר ללמוד ולקבל השראה להאשטגים או כל דבר אחר שהמתחרים שלכם עושים שאותו תוכלו לפתח אותו בצורה טובה יותר בסרטונים שלכם.
שימו לב: אתם לא מעתיקים את ההאשטגים עצמם, אלא משתמש באסטרטגית השיווק של המתחרים כהשראה להאשטגים המותאמים אישית שאתם יוצרים.
צרו האשטגים מקוריים משלכם
זו אחלה דרך להתבלט מעל יתר המתחרים שלכם בטיקטוק. הנה מספר טיפים ליצירת האשטגים מאפס:
- ההאשטגים צריכים להתיישר עם יעדי הקמפיין או התוכן שאתם מעלים.
- האשטג אחד או שניים בכל פוסט זה סבבה לגמרי, לא צריך להעמיס.
- אל תסבכו ת'עניינים; דאגו שההאשטגים יהיו קצרים וקליטים.
- מומלץ שלא לכלול סימני פיסוק ותווים מיוחדים בהאשטגים.
לסיום, גלו מהם 'שיאי' זמני הפעילות של הקהל שלכם, והיכן הוא ממוקם
אם עוד לא ציינו את זה עד עכשיו, חלק ממחקר הקהל המקדים שאנו צריכים לערוך כדי למצוא את ההאשטגים הטובים ביותר הוא לזהות את מיקום העוקבים שלנו ואת הזמן ביום שבו הם הכי פעילים בטיקטוק, וע"י כך למקסם את מעורבות הסרטונים שלנו.
השורה התחתונה
אל תשכחו שהסרטונים שלנו לא יגיעו לעמוד ה'פור יו' אם נשתמש רק בהאשטגים הפופולריים ביותר.
במקום זאת, לאור התחרות הצמודה על מעורבות בסרטוני טיקטוק, עלינו להשתמש בתמהיל של האשטגים פופולריים ופחות פופולריים; מה שיגדיל את הסיכויים של אחרים לראות את הסרטונים שלנו.
לסיום, ברגע שהצטיידתם בבנק האשטגים שעובד, הדרך שלכם להיות משפיעני טיקטוק של ממש נהיית קצרה מתמיד.