מה לא נאמר או סופר על טיקטוק? היא נכנסה לחיינו בסערה וסחפה איתה עשרות מיליוני משתמשים ברחבי העולם שעפים על האפליקציה ועל הטרנדים והאתגרים שיש בה; או בקיצור, מי שלא שם לא קיים.
אם לא אחת יצא לכם לתהות איך טיקטוק המיוחדת במינה עובדת, אתם מוזמנים לצלול איתנו בניסיון להבין את האלגוריתם של אחת האפליקציות המדוברות בעולם ב-2021.
לפני הכל, מהם כללי הברזל ליצירת סרטונים ויראליים בטיקטוק?
למקרה שאתם חדשים בטיקטוק\העליתם מעט סרטונים באפליקציה הכיפית הזו, צוות BETOP ריכז עבורכם טיפים חשובים ליישם בסרטונים הבאים שתעלו, שיגדילו את הסיכויים שלהם להפוך לויראליים.
- תמיד תהיו במעקב על הטרנדים והאתגרים החמים שעפים באפליקציה, זו אחלה דרך לקבל חשיפה לעמוד שלכם ולהגדיל את המעורבות עם הסרטונים שאתם מעלים.
- אל תשכחו לשלב האשטגים בסרטונים שלכם; האשטגים הם ממש כלי חינמי שטיקטוק נותנת לנו למנף את החשיפה שהסרטונים שלנו מקבלים וליצור עוד תנועה לעמוד שלנו.
- בניגוד ליוטיוב למשל, יש שיגידו שהסרטונים בטיקטוק לא צריכים להיות מלוטשים עד לפרטים הקטנים ביותר כדי להיות ויראליים.
עם זאת, אנחנו מאמינים שגם גם אם זה דורש מעט יותר התעסקות והשקעה, שימוש באפקטים ופילטרים בסרטונים שלכם זו דרך מצוינת להתבלט בין ים הסרטונים בטיקטוק, להטביע חותם אישי של ממש, ולכוון את הזרקור דווקא לסרטונים שלכם ולא של המתחרים שלכם. - כמובן, ישנו פיתרון הרבה יותר פשוט וקל להגיע לעמוד ה'פור יו': פשוט קנו לייקים לטיקטוק, כדי להגביר משמעותית את החשיפה של הסרטונים שלכם.
אז איך בעצם האלגוריתם של טיקטוק עובד?
בקצרה, האלגוריתם משכלל את המעורבות של סרטונים שאנחנו צופים בהם, ובהתאם למעורבות ושאר המדדים שיש לכל סרטון, הוא מחליט אילו סרטונים נוספים להציע לנו, וככה אנחנו מקבלים 'פיד מותאם אישית'.
באופן דומה, אחרי שהעליתם סרטון משלכם, האלגוריתם ינתח אותו ויציג אותו בפני קהל מצומצם יחסית (כ-500 איש), ובהתאם לפידבק שהסרטון שלכם מקבל; לייקים, שיתופים וכו', הוא יחזור על אותה הפעולה שוב ושוב, בהתאם למעורבות שהסרטון מניב, וירחיב את מעגל החשיפה לכמות גדולה יותר של אנשים.