לכל אחד יש דבר אחד (או יותר) שמרגשים אותו. זה יכול להיות לשחק כדורגל עם החברים מהשכונה, או כל דבר אחר.
אם גם אתם רוצים להעלות את המעורבות שהפוסטים שלכם באינסטגרם מקבלים – סימן שלכם ולצוות betop יש לפחות דבר אחד במשותף.
כאמור, ניתן לחלק את המשתמשים באינסטגרם לשתי קבוצות עיקריות – הצד של היוצרים, והצד של הצרכנים.
הקבוצה הראשונה מתייחסת כמובן למשתמשים שעסוקים בלהעלות תכנים באופן קבוע באינסטגרם, ונהנים לראות איך התכנים שלהם מגיבים בכל פעם, כלומר לייצר אינטרקציה עם הקהל שלכם.
מצד שני, ניצבת קבוצת ׳הצרכנים׳, שהם אותם אנשים שמחפשים בנרות את העמוד הבא לעקוב אחריו ולפתוח איתו את הבוקר עם כוס הקפה הראשונה של היום.
נשמע לכם מוכר?
בין אם אתם מזדהים יותר עם קבוצת האינסטגרמרים הראשונה או השנייה – אם אתם רוצים ליהנות יותר מהזמן שלך באינסטגרם, הכתבה הזו היא בול בשבילכם.
תמונה אחת שווה אלף לייקים
הרשו לנו לתקן את עצמנו: תמונה אחת באיכות מעולה שווה אלף לייקים.
אינסטגרם היא פלטפורמה שמקדשת תוכן ויזואלי.
לכן חשוב מאוד שלא תתפשרו על איכות התמונות שאתם מעלים, כי זה הדבר הראשון שהעין רואה, ויש לאיכות התמונות (לצד שימוש באפקטים ופילטרים שונים שלאינסטגרם יש שפע מהם להציע לנו) השפעה רצינית על חיי המדף של אותו הפוסט, כלומר עד כמה ויראלי מבחינת לייקים לאינסטגרם וכו׳ הוא יהיה.
המתחרים שלנו שם בשביל שנוכל ללמוד מהם
בניגוד להנחה הרווחת לגבי המתחרים שלנו באינסטגרם שאומרת לסמן אותם תכף ומיד באיקס אדום וגדול, הנה נקודת מבט נוספת.
למעשה, יש הרבה שנוכל ללמוד ולהסיק לטובת שכלול התכנים שלנו באינסטגרם דרך העמוד של המתחרים שלנו דווקא.
תקראו לזה ׳ריגול׳ אם תרצו, כל שנדרש מכם לעשות הוא להעיף מבט בפוסטים שהמתחרים מעלים, לראות אילו מהם הגיעו לאחוזי מעורבות גבוהים (ולחשוב למה דווקא הפוסטים הספציפיים האלה הצליחו לעשות את זה ולא אחרים), וליישם את הדבר גם על הפוסטים העתידיים שלכם.
שיתוף תכנים בפלטפורמות נוספות
אם זה נשמע לכם מובן מאליו – סימן שאתם במקום טוב.
תופתעו לגלות שלא כולם עושים את זה.
ע״י שיתוף הפוסטים שלכם באינסטוש בפלטפורמות אחרות, אתם מגדילים כמעט ללא מאמץ את מדדי החשיפה שלכם. אם אפשר, אז למה לא בעצם?