למקרה שלא ידעתם, בעבר הלא כ"כ רחוק שמם בכלל היה 'יהלומים' (diamonds), היום כבר יש להם שם משלהם; האשטגים! האשטגים הם חבריו הטובים ביותר של האינסטגרמר המתחיל (וגם המתקדם).
אם אתם משלבים האשטגים בפוסטים שאתם מעלים, אתם מגדילים את הסיכויים למעורבות גדולה יותר בהשוואה לפוסט נטול האשטגים.
לכן, חשוב לדעת איך לעבוד עם האשטגים וללמוד איך לצוד את ההאשטגים הטובים ביותר בשביל לגרוף כמה שיותר לייקים. לצד האשטגים, דרך נוספת לגרות משתמשים חדשים להקליק על הפרופיל שלכם היא ע"י כתיבת פסקת BIO\אודות מעניינת ומסקרנת.
אז מה זה BIO ולמה כולם מדברים על זה?
לכל עמוד אינסטגרם יש שדה מתחת לשם הפרופיל שבו אפשר לכתוב פרטים על עצמכם – בין אם הפרופיל הוא אישי שלכם, או של מותג שאתם משווקים, ואז אתם מרימים למותג וכותבים עליו כמה מילים טובות.
דרך נוספת להרים ממש לפרופיל שלכם: קנו עוקבים לאינסטגרם, והפכו לאושיות אינסטגרם של ממש.
מתים למלא כבר את ה-BIO שלכם אבל לא יודעים מה לכתוב שם? אלה ההמלצות של צוות PWR
- תיאור קצר עליכם: מה אתם אוהבים לעשות, או תכונות בולטות שלכם. נסו להיות כמה שיותר שנונים ועם טוויסט, כי לא חסרים נוסחים יבשושיים ורגילים באינסטגרם שלא מזיזים לאף אחד שום דבר.
- כמובן, תמיד תוכלו לכתוב כאן משפט בעברית\אנגלית שאתם מתחברים אליו במיוחד: 'המוטו' שלכם, או סתם ציטוט משיר אהוב.
- אם עמוד האינסטגרם שלכם הוא עמוד עסקי, ה-BIO הוא מקום מרכזי וחשוב ממנו אנחנו מניעים לקוחות פוטנציאליים לפעולה. למשל 'הזמינו עכשיו', 'לפרטים נוספים', וכו'.
- באותו עניין – לעמוד עסקי מומלץ להוסיף גם פרטי התקשרות כמו כתובת פיסית, מייל ומספר טלפון ליצירת קשר.
- טיפ חשוב: מומלץ לסגנן את נוסח האודות שלכם שיהיה כמה שיותר מדויק וקולע, ולהשתדל לא להעמיס במילים ובטקסט.
לסיום, אי אפשר בלי רשימת האשטגים שחרכו את אינסטגרם בשנת 2020
#love
#instagood
#photooftheday
#fashion
#beautiful
#happy
#cute
#tbt
#like4like
#followme
#picoftheday
#follow
#me
#selfie
#summer
#art
#instadaily
#friends
#repost
#nature