'סנאפצ'אט' (הושקה ב-2011) מאפשרת למשתמשים שלה ליצור סרטונים יומיומיים עם קאצ' קטן - הם נעלמים תוך 24 שעות.
בסנאפצ'אט ניתן להחליף הודעות בין משתמשים בפורמט של וידאו או תמונה. התוכן המוצע באפליקציה הזו הוא עפ"י רוב יותר 'קל' בהשוואה לשאר האפליקציות.
באיחור אופנתי, טיקטוק הגיחה לאוויר העולם בשנת 2017.
טיקטוק אימצה רעיון של פלטפורמת עבר (VINE) לאפשר למשתמשים שלה ליצור סרטונים הנעים בין 10-60 שניות.
הסרטונים מוצגים בפיד של הגולשים באפליקציה בהתאם לתחומי הענייו שלהם.
כרגע, סנאפצ'אט וטיקטוק חורכות את הרשת ונמצאות בתחרות צמודה מי מהן מוצלחת יותר.
לסנאפצ'אט יש כ-210 מיליון משתמשים פעילים ביום, ולטיקטוק יש 800 מיליון משתמשים פעילים בכל רחבי העולם.
מכנה משותף לשתי האפליקציות האלה הוא היכולת של המשפיענים הפעילים בהן להרוויח כסף מהשימוש בהן.
בכתבה הבאה נדון בשאלה לאיזו מין האפליקציות יש פוטנציאל עסקי גדול יותֳר עבורכם- סנאפצ'אט או טיקטוק.
מדוע סנאפצ'אט אפליקציה אידיאלית עבורכם להגיע לרווחים כספיים?
- בסנאפצ'אט אחוז המעורבות גבוה כי המשתמשים שבה פעילים מאוד, ומרבים לשתף סרטונים ותמונות מדי יום.
- התחרות באפליקציה יחסית קטנה, מאחר ועסקים מעטים משתמשים באפליקציה למטרות שיווק.
- כ-50% מהמשתמשים צופים בסרטונים שמופיעים בקטגוריית ה'דיסקבר'.
השתמשו באסטרטגיות הבאות בשביל להפוך את סנא'פצ'אט לרווחית:
- 'סנאפאדס'.
- שימוש בג'או-פילטרים.
- אפיליאייטים.
כמה תרוויחו מהשימוש בסנאפצ'אט?
כיום התשואה של סנאפצ'אט עומדת על 1.7$ ביליון דולר.
אם תשתמשו בסנאפצ'אט למטרות רווח, מידת ההצלחה שלכם תלויה בטכניקה שבה תנקטו.
למשל, המחיר הממוצע ל'סנאפאד' הוא בין 1-3$ על כל פעולת 'החלקה' אחת.
היה ובחרתם באחת האופציות הממומנות של האפליקציה, הרווח שלכם יושפע מכמות הצפיות.
בטיקטוק לעומת סנאפצ'אט, תוכלו להרוויח כסף מהפרסומות של טיקטוק באופן ישיר.
מה הופך את טיקטוק לאפליקציה טובה לרווחים אישיים?
- אנשים מבלים זמן רב באפליקציה מדי יום: כ-46 דקות בממוצע.
- היא האהובה והפופלרית ביותר בקרב בני דור ה-Z.
- לטיקטוק היכולת להניב אחוזי המרה גבוהים ביותר.
אסטרטגיות הרווח שטיקטוק מציעה לכם:
- שיתופי פעולה עם מותגים שונים, קידום מוצרים.
- טיפוח משתמשים בטיקטוק ומכירתם.
- סרטוני 'לקט'.
כמה תוכלו להרוויח מטיקטוק?
ראשית כל, כשמדברים על מספרים גדולים, מאה אלף עוקבים הם חובה בשביל להרוויח כ-500-2000 דולר לסרטון.
הטיקטוקרים המובילים מרוויחים בסביבות ה-50-150 אלף דולר לסרטון.
כמו כן, ניתן להפיק רווחים מטיקטוק ממכירת משתמשים- משתמש עם מאה אלף עוקבים נמכר בכאלף-אלפיים דולר.
אם אתם רוצים לנצל את הפוטנציאל העסקי של טיקטוק, קנו עוקבים לטיקטוק ושפרו משמעותית את התדמית שלכם ברשת החברתית.
השורה התחתונה
רוצים לעשות כסף במדיה החברתית ולהניב המרות רבות בקרב בני דור ה-Z?
סנאפצ'אט וטיקטוק הן בהחלט פלטפורמות אידיאליות לעשות את זה דרכן.
שימו לב לקצב הגדילה ולכיוון אותו כל אחת מהאפליקציות תופסת והתאימו את אסטרטגיית השיווק והמטרה הסופית לקמפיין שלכם בהתאם.