מהרגע הראשון שהרשת החברתית נכנסה לחיינו (או לפחות אינסטגרם, אם אתם רוצים להיות ממוקדים), היה ברור שהיא הולכת להיות שחקנית משמעותית בשיווק ובקידום עסקים.
ואכן, ב-2021, עסקים רבים כבר פתחו עמוד אינסטגרם כדרך נוספת להגיע לקהל היעד שלהם וללקוחות חדשים.
במידה והתעוררתם מאוחר, ובימים אלה אתם מגששים את הדרך שלכם ושל העסק שלכם ללב ליבה של אינסטגרם לראשונה, הנה כמה אסטרטגיות שיווק ששווה לכם להכיר:
1. עוקבים ונהנים.
נתחיל מההתחלה. כמו האמרה, אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני, גם אינסטגרם פועלת בצורה דומה, לכן, חשוב לדאוג שלעמוד שלכם יהיה מספר יפה של עוקבים לאינסטגרם;
זכרו שזהו נתון שמתעניינים ואנשים שנתקלים בעמוד בפעם הראשונה מיד יבדקו כדי לראות אם מדובר בעסק רציני או חובבני.
2. אסתטיקה ומיתוג הן שם המשחק באינסטגרם.
המתכון להגדלת המכירות לא יהיה שלם מבלי לדאוג לשפת מותג עקבית, משכנעת ויפה בעין, ע״י העלאת תמונות באיכות הכי גבוהה שיש, למשל.
אם אין לכם רעיונות, אתם תמיד יכולים לראות איך המתחרים שלך עושים את זה, איך הם משווקים את עצמם, ולבוא עם אדפטציה משלכם.
3. מעורבות ואינטרקציה.
חשוב לשמור על קשר מתמשך והדוק עם העוקבים שלכם, כלומר אם הם מגיבים על פוסטים – לענות להם ולהרחיב את השיח.
זה הא׳-ב׳ של קידום אורגני באינסטגרם.
ככה אתם מראים לקהל שלכם שאתם מעריכים כל אחד ואחת מהם, ואתם פתוחים לחידושים ולביקורת בונה.
סיכום
אינסטגרם הוא כלי מצוין לפיתוח העסק שלכם ולדאוג לפרסום שלו.
אם אתם כבר שם, מומלץ לעשות את זה הכי נכון שיש, ובדיוק בשביל זה מנינו כאן אסטרטגיות שיווק מרכזיות שיביאו את העסק שלכם הכי רחוק שאפשר.