הרבה דברים רעים נאמרו על 2020.
בתור התחלה, שלא באמת 'חיינו' במהלך השנה המקוללת הזו; תקופות הסגרים השונות (או סתם מגבלות תנועה כאלה ואחרות) מנעו מאיתנו לעשות את הדברים הכי בסיסיים שיש כמו לפגוש חברים וללכת לקניות.
במקום זה, הבית נהייה המבצר שלנו, המקום היחיד שבו מותר וצריך להיות.
נכון, זה היה נחמד לשבוע בערך, אבל במוקדם או במאוחר השעמום תקף אותנו ואת החוויה הזו, והיא כבר הפסיקה להרגיש טוב.
הנסיבות האלה בדיוק הן הגורם המרכזי לנסיקה של טיקטוק במהלך הקורונה, מה שגרם לה להיות עוד יותר פופולרית משהייתה לפני כן.
ומה הפלא בעצם? אין כמו עוקבים ולייקים לטיקטוק לשיפור המצברוח! וכן, מה שטוב לאנשים פרטיים, טוב לא פחות גם לעסקים (כמעט בכל תחום), שמיהרו לפתוח עמוד טיקטוק בניסיון להישאר רלוונטיים גם בזמנים לא פשוטים.
טיקטוק כפלטפורמת שיווק
מה הפלא שטיקטוק הפכה לקרקע פורייה ולוהטת לשיווק עם מגוון התכנים המטורף שיש בה?
ואם אתם בקטע של להגדיל את החשיפה של הסרטונים שלכם, פשוט מוסיפים כמה האשטגים בכל סרטון חדש שאתם מעלים, וככה הרבה יותר אנשים רואים את זה.
עם זאת, אם אתם רוצים למקסם את האפקטיביות של התכנים שלכם בטיקטוק, חשוב שתהיו מודעים לחסרונות שלה.
- צוות betop, למשל, ממליץ מאוד לערוך את הסרטונים שלכם באפליקציות כמו Splice לפני ההעלאה שלהם בטיקטוק, כדי להפוך אותם לעוד יותר כובשים.
- בנוסף, אל תתביישו להשתמש באפקטים מגניבים בסרטונים שלכם.
כמו שלימון מוסיף המון, כך גם אפקטים שונים משפרים את חווית הצפייה באופן משמעותי (ומעלים את הסיכוי לקבל לייק, שיתוף, תגובה, וכו.!).
אז, למה אתם מחכים? לכו להעלות תכנים!