מי מאיתנו לא מחפש את ׳החצי השני׳ שלו? בין אם מדובר בשותף לחיים, שותף עסקי, או כל דבר אחר.
ב-2021, בהחלט ניתן לומר שהעיקרון הזה מכתיב את כללי המשחק גם בעולם השיווק. איך הדבר בא לידי ביטוי? בעובדה הפשוטה שאנחנו תמיד מחפשים את הטוב ביותר בשבילנו – נעליים, מוצר טיפוח מסוים, או כל דבר אחר.
באותו עניין – כמה פעמים קרה לכם שבדיוק דיברתם על פריט מסוים שאתם שוקלים לקנות, וכמה דקות אחר כך אינסטגרם הראתה לך פרסומת על אותו המוצר בדיוק?
אם גם אתם משווקים שכבר הבינו את ההשפעה העצומה שיש לאינסטגרם על ההכנסות והרווחים של העסק שלכם, אסטרטגיות השיווק בכתבה הזו יעזרו לכם לקחת את העסק שלכם (לפחות) צעד אחד קדימה:
למדו את קהל היעד שלכם
בראש ובראשונה, אם הפוסטים הממומנים שהרצתם עד עכשיו לא קצרו פירות, סימן שאתם צריכים לעשות שיעורי בית.
והשיעור הראשון ואולי החשוב ביותר הוא – ללמוד את הקהל שלכם, כלומר להבין איזה סוג של תכנים הוא הכי אוהב לצרוך, ולהתאים את הפוסטים שלכם לרצונות שלו.
כי אם לא, מה הפלא שמספרי העוקבים לאינסטגרם שלכם לא גדלים?
שלבו כוחות עם משפיען רשת
דרך אפקטיבית ששמה את אלמנט האותנטיות בתוכן שיווקי במרכז היא שיתוף פעולה עם משפיען רשת מוכר כמתווך בין קהל היעד שלכם למוצר שאותו אתם רוצים לקדם.
עם הגישה הייחודית שלהם לייצר תכנים מעניינים ונגישים וההבנה המעמיקה שלהם בפלטפורמה (כמו למשל, לדעת מתי הכי נכון להעלות תוכן חדש), שיתוף פעולה כזה עשוי להיות בדיוק מה שהעסק שלכם צריך כדי לצבור תאוצה ולהגיע לקהל לקוחות חדש כתוצאה מזה.