אינסטגרם היא אחת מהאפליקציות הפופולריות ביותר, עם למעלה מביליון רשומים וכ-500 מיליון משתמשים פעילים מדי יום.
לכל מי שלא ידע להניח את האצבע מה הופך את אינסטגרם לכה מוצלחת, מומחים מאמינים שהיכולת לבנות פלטפורמה חברתית שמתאימה לעסקים ולאנשים פרטיים גם יחד היא הסיבה העיקרית לזה.
עוד נאמר, כי עיקרון ה'יולו' ('חיים פעם אחת') שמגלגל את העולם ומכתיב את דרך החיים של בני דור ה-Y הוא גורם משפיע אף הוא.
בשם ה'יולו' משתמשים רבים מכל הרחבי העולם מתחברים לאינסטגרם מהחשש להישאר בחוץ, לא בעניינים.
ממשקי הפיד והסטורי הנוחים והידידותיים ביותר למשתמש של אינסטגרם תפסו את כולנו בחכה של האפליקציה ואנחנו התמכרנו קשות.
איך אינסטגרם עוזרת למשתמשים שלה?
כבר מאז שהושקה ב-2010, לא רק שאינסטגרם הצליחה להפיח רוח חיים בבתי עסקים ישנים, עתיקים כמעט ולהחזיר אותם לשוק, אלא גם היוותה קרקע פורייה למותגים שונים שצמחו מאפס בזכותה.
המקפצה העסקית שאינסטגרם מעניקה מעוררת השראה, הן בקרב צעירים והן בקרב מבוגרים להמציא את עצמם מחדש ולהפוך את האפליקציה למקור הכנסה.
רשימות העוקבים השונות באינסטגרם
שאלה שעלתה לא אחת בקרב משתמשים אדוקים באפליקציה היא מהי החוקיות שלפיה מסודרים רשימות העוקבים באינסטגרם?
האם הן מוצגות באופן אקראי לחלוטין, או שיש עיקרון שמכתיב את הסדר הזה.
לדוגמא, האם העוקב שמופיע בראש הרשימה הוא בהכרח מי שמבקר בפרופיל שלי הכי הרבה? תופתעו לגלות שהתשובה היא לא.
בפועל, אינסטגרם מציגה את רשימות 'העוקבים' וה'נעקבים ע"י' בסדר כרונולוגי;
כלומר האדם הראשון שהוספתם לו עוקב מהפרופיל שלכם יופיע ראשון, בתחתית רשימת ה'נעקבים ע"י' שמופיעה בפרופיל שלכם.
בהתאם, המשתמש האחרון שהוסיף עוקב לפרופיל שלכם יופיע בראש רשימת העוקבים של העמוד שלכם.
סיכום
אינסטגרם היא אפליקציה ממכרת ביותר שבה אנחנו מתעדכנים על כל מה שקורה בחיים של חברים וקרובים לנו,
מעגל העוקבים שאנחנו צוברים או מוסיפים מופיע בשתי רשימות שונות.
כמו כן, אף פעם לא מאוחר למנף את אינסטגרם בשביל לפתוח עסק ולראות אותו גדול דרכה, ולהפוך את אינסטגרם למקור הכנסה של ממש.