שיגעון הטיקטוק ממשיך לגדול ולא נראה שהוא מתכנן לעצור בזמן קרוב. מאז שהאפליקציה הושקה, השימוש בה לא עצר לרגע והיא רק נהיית יותר פופולרית עם כל יום שעובר.
מילדים למבוגרים, עסקים ופרופילים אישיים – כולם משתמשים באפליקציה לתת דרור לנפש היצירתית שלהם. קיימים שני סוגי משתמשים בטיקטוק – טיקטוק 'פרו', והמשתמש הרגיל, 'הקלאסי'.
ההבדל היחיד ביניהם הוא שבניגוד למשתמש הרגיל, טיקטוק פרו מאפשר למשתמשים גישה לנתונים שונים, בהם ניתן לראות את מצב הצפיות, העוקבים, כניסות לפרופיל ועוד.
הפיצ'רים של טיקטוק פרו שאתם חייבים להכיר
אם תרצו לעיין בנתוני הצפיות שלכם בטיקטוק, בסרגל הכלים של משתמש הפרו תוכלו לבחור בלשונית 'צפיות', שתגיד לכם כל שתרצו לדעת מבחינת המדד הזה. מידע שכזה שימושי במיוחד במציאת דרכים להפוך את התוכן שלכם לאטרקטיבי יותר, שמניב אחוזי אינטרקציה גבוהים.
מניתוח הנתונים של לשונית ה'צפיות' תדעו איזה סוג של תוכן מעניין את הקהל בנישה שלכם, ואיזה פחות.
נתונים נוספים שתוכלו לדלות מהקטגוריה הזו:
- סה"כ צפיות: מספר הצפיות שפוסט שלכם קיבל במשך שבוע אחד.
- זמן הצפייה הכולל לפוסט: מהו זמן הצפייה הכולל שנרשם לפוסט שלכם- בשעות, דקות ושניות.
- משך זמן צפייה ממוצע: כמה שניות הוקדשו לפוסט שלכם?
השתמשו בנתונים האלה להשוות בין הפוסטים שלכם ולהסיק מסקנות להמשך הדרך.
זמן בטיקטוק – יקר משחשבתם! השתמשו בו נכון לטובת קידום הפרופיל שלכם
רק בשביל לשבר את האוזן – משך הזמן הממוצע שאנשים מבליםבטיקטוק הוא כ-52 דקות בים. 68% מהטיקטוקרים מעדיפים לצפות בתוכן של אחרים.
שאר הזמן מוקדש ליצירת תכנים מקוריים; כל משתמש והרגלי השימוש האופייניים לו.
בתחרות המתמדת על תשומת הלב הכה שברירית של אנשים באפליקציה, התוכן שאתם מייצרים חייב להיות מותאם אישית לקהל בנישה שלכם ולמה שמעניין אותו לראות, בשביל שיוכל לקטוף אחוזי אינטרקציה בשמיים.
כאן כלי הניתוח של טיקטוק עומדים לרשותכם; הם יכוונו אתכם אילו אספקטים עליכם לשפר ולשכלל בשביל להיות פופולריים באפליקציה.
מילות סיום
תוך שנה אחת בלבד, טיקטוק הצליחה להרעיד את עולם המדיה החברתית הודות לחופש שהיא מעניקה למשתמשים שלה ביצירת תוכן ובשיתופו. רוצים שיהיה לכם פרופיל 'הצגה' באפליקציה? שדרגו עוד היום למשתמש טיקטוק פרו ולמדו את מאחורי הקלעים של האפליקציה; זו השקעה חכמה שתשרת אתכם גם בטווח הרחוק.